Chillen in Ayutthaya

20 januari 2013 - Sukhothai, Thailand

Hallo mensen,

Lekker van het schaatsweer aan het genieten?!

Dacht, even een verslagje van tot nu toe... ookal hebben we de afgelopen tijd niet zoveel beleefd hor... We zijn de afgelopen 5 nachten in Ayutthaya geweest.. een klein stadje bekend om de ruines en tempels.. We zaten met z'n 2en op een prima kamer in een schattig guesthouse.. we hadden ons voorgenomen om lekker rustig aan te doen, even bijkomen van de te gekke jungle tocht... dus eerste nacht echt heerlijk geslapen! Overdag lekker rustig aan, beetje eten en beetje internetten.. prima de dag door te komen dus... s'Avonds werd Amarens alleen ziek en die heeft de wc waarschijnlijk meer gezien dan haar bed die nacht; ik wonder boven wonder nergens last van, aangezien we precies hetzelfde gegeten hebben!

Gelukkig dat we dus wat langer in Ayutthaya verbleven. Nadat Amarens uitgeziekt was hebben we met een tuktuk de tempels en ruines bekeken.. Om heel eerlijk te zijn; heb je er 1 gezien, dan heb je ze allemaal gezien... dus heel bijzonder was het niet...

Kortom; we zijn lekker bijgekomen in Ayutthaya; rustig aan gedaan.. Gisteren gezellig gekletst met andere Nederlanders die ook in het guesthouse zaten.. En met gastvrouw die echt te hilarisch was.. Oud vrouwtje met welgeteld nog 1 tand. Die gisteren toch echt een slokje teveel op had en IKHOUVANJOU en PROOST begon te roepen.. Kortom; pure leedvermaak! Maar s'avonds een vrouw, s'ochtends een vrouw, want ze heeft vanmorgen wel afscheid van ons genomen met een heerlijk ontbijtje

Samen met Nederlands stel vanochtend op busstation afgezet richting Sukothai; en na een busrit van 6 uur aangekomen bij ons nieuwe guesthouse.. Prima te doen, maar we zitten er misschien over te denken om i.p.v. 5 nachten er 3 te blijven, want het historisch park schijn je hier in een dag ook wel gezien te hebben.. Net lekker patat en een hamburger gehad en hele tijd gekletst met Nederlandse stewardess en haar man.. Dus zitten nu in Sukothai en gaat allemaal dikke prima!

XXX