Goodmorning Bangkok

12 januari 2013 - Bangkok, Thailand

Na een lange, maar voorspoedige reis bij deze mijn eerste reisverslag vanuit Bangkok!

De reis begon gisteren bij het inchecken al met de enige spanning, want de medewerkster van Korean Air herkende ons Visum namelijk niet... maar gelukkig werden we naar wat overleg toch goedgekeurd en konden we aan boord naar Seoul, de eerste tussenstop!

Vlucht was prima in orde en het Koreaanse eten was naar binnen te krijgen (daar is dan ook alles mee gezegd); aangekomen in Seoul werden we welkom geheten door een pak sneeuw, waar onze zomerkleding niet op gerekend had... Gelukkig hoefden we niet buiten te zijn en konden we lekker warm wachten op onze volgende vlucht.. Dit ging redelijk snel en om ongeveer half 10 lokale tijd s'avonds landden we in Bangkok..

In de ontvangsthal was het even zoeken naar onze 'prive chauffeur', maar na ook die gevonden te hebben werden we netjes afgezet bij ons hotel.. prima kamer, met vooral een prima bed waarom we heerlijk geslapen hebben...

Vanochtend lekker ontbijt gehad, en jahoor.... de eerste bekende hier in Bangkok alweer gespot... het volleybalwereldje volgt je overal... want bij het ontbijt kwam ik Nicoline Birza tegen! haha.... dus dag 1 en eerste bekende alweer tegen gekomen.. erg grappig hier zo in Bangkok!

Nu gaan we Bangkok verkennen!! tot later!!

XXXX